MASZ PYTANIA?
MAR
KETING
HANDLO
WY
WSPARCIE DZIAŁÓW
HANDLOWYCH
Kreujemy przestrzeń i narzędzia do rozmów prowadzonych przez działy handlowe. Wyposażamy w niezbędne materiały, które usprawniają codzienną komunikację handlowców z klientami, w treści, które angażują odbiorców, nakłaniają do określonego działania, np. zakupu usługi czy produktu, jak również pozwalają zbudować wokół marki oddanych i zaangażowanych odbiorców oraz poprawić pozycjonowanie marki w internecie. Wszystko zależy od wartości tworzonego contentu, jego różnorodności oraz regularności publikacji.


Przygotowujemy dedykowane materiały sprzedażowe, oferty handlowe, prezentacje, case study, video case study, raporty, newslettery, blogi, artykuły komercyjne. Tworzymy dobrze przemyślane materiały, dostosowane do grupy docelowej. Szkicujemy koncepcję, projektujemy architekturę, redagujemy wartościowe treści, przygotowujemy projekt graficzny. Dbamy o równowagę między słowem a obrazem. Esencją naszych realizacji są nowoczesny design, przejrzysta struktura oraz czytelność informacji.
Marketing treści jest zobowiązaniem, nie kampanią. - Jon Buscall -
BUDUJEMY WARTOŚĆ
SŁOWEM I OBRAZEM

Warto także podkreślić, że wartościowy content to nie tylko różnorodna treść i atrakcyjna forma, ale przede wszystkim wiarygodność i autentyczność. To przecież obszar działań, który skierowany jest nie tylko na zdobywanie nowych klientów, ale stanowi jeden z ważniejszych filarów w procesie budowania wartości i świadomość marki, wizerunku firmy i jej ekspertów, długofalowej relacji z klientem, podtrzymywaniu jego lojalności czy utrwalaniu skojarzeń z wybranymi wartościami.

ZOBACZ TAKŻE: KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA / WEB DESIGN / KREACJA EVENTÓW